Anotácia
Cieľom modulu je oboznámiť študentov so základnými prístupmi k odboru public relations, ktoré sú nutnou podmienkou profesionálneho použitia nástrojov odboru v praxi. V rámci modulu sú definované základné pojmy spojené s témou, a to predovšetkým definície odboru ako takého a jeho vzťah k súvisiacim disciplínam, ako je marketing a marketingová komunikácia. Študenti sa dozvedia o jednotlivých nástrojoch a metódach public relations s väzbou na jednotlivé vymedzené princípy, a to vrátane najvýznamnejších nástrojov hodnotenia výsledkov odboru.
Odporúčaná literatúra
- Bystrov, V., Růžička, M.: Firemní komunikace řízení reputace. Mezinárodní politologický ústav Masarykovy univerzity v Brně, 2006
- Cutlip, S., Center, A., Broom, G.: Effective Public Relations. 8 th edn., Prentice Hall, Englewoods Clifts, NY, 2000.
- Gehrt, J., Moffitt, C., Carlos, A.: Strategic public relations – 10 principles to harness the power of PR. Bookbyte Digital, Amazon, 2009
- Scott, D., M.: Nová pravidla marketingu a public relations. ZONER software, 2008
- Bednář, V.: Marketing na sociálních sítích. Computer Press, Brno, 2011