Anotácia
Cieľom modulu je objasniť význam medzinárodného marketingu, jeho úlohu a nástroje voči globálnemu trhu a jednotlivým teritóriám, zoznamuje študentov so špecifikami medzinárodného prostredia, s rizikami a determinanty medzinárodného podnikania. Vysvetľuje formy vstupov na medzinárodné trhy, zásady segmentácie a výberu cieľových trhov, marketingové prístupy k adaptácii marketingového mixu.
Odporúčaná literatúra
- Machková,Hana: Mezinárodní marketing. Grada Publishing, Praha, 2009. ISBN 978-80-247-2986
- Cateora, Philip, R.: International Marketing. McCraw Hill/Irwin, 2011. ISBN 9780073529943
- Kalinská, E.: Mezinárodní obchod v 21. století. Grada Publishing, Praha, 2010. ISBN 978-80-247-3396-8
- Berndt, R.: Mezinárodní marketingový management. Computer Press, Brno, 2007. ISBN 978-80-251-1641-8
- Pichanič, M.: Mezinárodní management a globalizace. C.H. Beck, Praha, 2004. ISBN 80-7179-886-X