Anotácia
Cieľom tohto modulu je objasniť študentom základné marketingové pojmy, procesy a pripraviť ich na manažérsku prácu v tomto odbore. U študentov predmetu Marketingová stratégia je už predpokladom základné povedomie o odbore, vhodná je najmä znalosť marketingového mixu, segmentácie trhu a marketingového výskumu.
Odporúčaná literatúra
- Kotler, P.: Marketing Management. 10. rozšířené vyd. Grada Publishing, Praha, 2001. ISBN 80-247-0016-6
- Vysekalová, J., Mikeš, J.: Reklama – jak dělat reklamu. 3. vyd. Grada Publishing, Praha, 2010. ISBN 978-80-247-3492-7
- Kotler, P., Wong, V., Saunders, J., Armstrong, G.: Modernímarketing.1.vyd.Grada Publishing, Praha, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2
- Foret, M.: Marketing základy a postupy. Computer press, Praha, 2001
- Kotler, P., Armstrong G.: Marketing, 1. vyd. Grada Publishing, Praha, 2004. ISBN 80-247-0513-3