Anotácia
Cross-selling je veľmi účinná metóda zvyšovania ziskovosti vo firme. Vďaka jej používaniu môžeme docieliť zvýšenie výkonnosti na jedného zákazníka. Cieľom tohto modulu je oboznámiť študentov s touto metódou a jej rizikami, pochopenie základných princípov, ďalej sa tiež naučiť, ako správne metódu využívať a ako docieliť toľko žiadaného zvýšenia profitability. Vďaka tomuto modulu sa študenti dozvedia, ako správne Cross-selling nastaviť vzhľadom na ciele spoločnosti a aké najvhodnejšie prostriedky kedy použiť s ohľadom na charakter firmy.
Odporúčaná literatúra
- Dr.Tony Alessandra- Cross-selling
- Google-Jan Štráfelda Adaptic s.r.o.
- AIG Funds Central Europe- Ing. Zdeněk Pazdera
- Nakladatelství IBI- Cross-selling von Finanzdienstleistungen
- Han, J., Kamber, M.: Data Mining: Concepts and Techniques. Third Edition. Elsevier Inc., 2012, 703 p. ISBN 978-0-12-381479-1